SMALL

 

 

외대앞에 브릴란테라는 양식집에서 식사를 했습니다.

I ate at a restaurant called Brillante in front of the College of Foreign Studies.

방학 기간이라 손님이 적었어요.

There were not many customers because it was the vacation period.

대표사진 삭제

사진 설명을 입력하세요.

입구 밖에 이렇게 의자가 있는 것으로 보아 대기 손님이 있을 때도 있을거라 생각됩니다.

Considering that there are chairs outside the entrance, I think sometimes that there are waiting customers.

 

 

대표사진 삭제

사진 설명을 입력하세요.

불고기 피자에요. 적당히 토핑이 올려져 있어서 좋았어요.

It's bulgogi pizza. It was nice to have a moderate amount of toppings on top.

식전빵도 나오지만 그건 안 찍었네요.

There's also an appetizer bread, but I didn't take that.

 

대표사진 삭제

사진 설명을 입력하세요.

볼로네제 파스타입니다. 육향도 느껴지고 맛 있었습니다.

This is Bolognese pasta. I could feel the scent of meat and it was delicious.

대표사진 삭제

사진 설명을 입력하세요.

가격이 저렴한 편이라서 음료에 샐러드까지 다 먹었습니다.

The price is rather low, so I ate all the drinks and salads.

대표사진 삭제

사진 설명을 입력하세요.

다 먹었다 싶었는데 후식 있다고 하셔서 후식도 먹었어요.

I thought I ate it all, but master said there was dessert, so I ate dessert, too.

홍차, 아이스크림 중 선택인데, 아이스크림 골랐습니다.

I could chose black tea or ice cream, but I chose ice cream.

숟가락까지 귀엽게 나오네요.

Even the spoon cute.

 

 

BIG

+ Recent posts